Search

Ai intrebari? 0720204541

Intrebari frecvente: Raspunsuri la cele mai comune intrebari ale clientilor nostri

Pot personaliza produsele comandate?

Da, majoritatea produselor disponibile in magazinul nostru online pot fi personalizate in functie de preferintele si cerintele dvs. Puteti alege culori, dimensiuni si puteti adauga propriul design sau text.

Pot sa va trimit propriul design sau sa folosesc imagini protejate de drepturi de autor?

Va putem personaliza produsele utilizand propriul design sau text, dar nu putem utiliza imagini protejate de drepturi de autor sau de marca fara permisiunea respectivelor proprietari. Va recomandam sa folositi imagini pe care le-ati creat sau pe care aveti drepturile de utilizare.

Pretul produsului include personalizarea?

Toate produsele prezentate au costurile personalizarii incluse in pretul final. Aceste preturi sunt exprimate in lei si la afisare acestea nu contin TVA-ul.

Care sunt optiunile de plata disponibile?

Acceptam plati cu transfer bancar.

Care este perioada de livrare?

Perioada de livrare poate varia in functie de produsul comandat si de cantitatea solicitata. Va vom informa cu privire la timpul estimat de livrare atunci cand plasati comanda.

Stocul afisat pe pagina produsului este stocul extern al furnizorului.

Termenul de livrare este de 3-7 zile lucratoare, la finalul acestui termen produsele deja personalizate vor ajunge la dvs.

Pot sa anulez sau sa modific o comanda deja plasata?

Daca doriti sa anulati sau sa modificati o comanda deja plasata, va rugam sa ne contactati cat mai curand posibil prin intermediul formularului de contact sau al adresei de e-mail specificate pe site. Vom face tot posibilul sa satisfacem solicitarea dvs., dar poate fi posibil sa nu putem face modificari in cazul in care productia a început deja.

Ce se întampla daca produsul comandat are o problema de calitate?

Daca produsul comandat are o problema de calitate sau daca ati primit un produs gresit, va rugam sa ne contactati cat mai curand posibil prin intermediul formularului de contact sau al adresei de e-mail specificate pe site. Vom lua masurile necesare pentru a rezolva problema si pentru a va oferi o solutie satisfacatoare.

Se pot returna produsele personalizate?

Din motive evidente, produsele personalizate nu pot fi returnate decat in cazul in care exista o problema de calitate sau daca ati primit un produs gresit. in acest caz, va rugam sa ne contactati cat mai curand posibil pentru a primi instructiuni cu privire la returnarea produsului.

Ce se intampla daca am o întrebare care nu este inclusa in aceasta lista?

Daca aveti o intrebare care nu a fost abordata in aceasta lista, va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact sau al adresei de e-mail specificate pe site. De asemeni, ne puteti contacta telefonic la numarul afisat in site-ul nostru. Vom face tot posibilul sa va oferim raspunsul potrivit cat mai curand posibil.